Tuesday, September 17, 2013

Ինչքանով է ինձ դպրոցը կոփում

Դպրոցը ինձ շատ բաներով է կոփում, օրինակ՝  ինձ իմ դպրոցը  թույլ է տալիս, որպիսզի ես արտահայտեմ իմ սեփական կարծիքը, դպրոցը ինձ զարգացնում է, մեր դպրոցում դասերը ավելի վիրտուալ են այ հենց դրանով է կոփում ինձ դպրոցը, բայց կան շատ ու բազմապիսի դպրոցներ որոնք չեն կոփում այլ հակառակը, խեղջացնում են, ուրիշ դպրոցներում հաստատ աշակերտների այդպիսի մեծ ու հետաքրքիր արշավներ չեն անցկացնում, ուրիշ դպրոցներում քո կարծիքի հետ հաշվի չեն նստում, դպրոցներում որպես դասաժամ են անցնում ինֆորմատիկա, իսկ մեր դպրոցում նոթբուքը մեր ընկերն է, դպրոցում հիմանական կոփող դա ուսուցիչն է կամ դասընկերը : 

1 comment:

  1. Միակն էիր, ով խոսեց ուրիշ դպրոցների մասին: Ու ասեմ, որ լավ էլ խոսեցիր :D միքիչ քիչ ես գրել հենց քո կոփվելու մասին, բայց ինչքան գրել իմ կարծւքով ճիշտ ես գրել:

    ReplyDelete