Thursday, May 9, 2013

Ջելսոմինո 10-րդ գլուխ

Պատմիր, թե ի՞նչ կարող է անել երաժշտությունը քեզ հետ (8-10 նախադասություն):  


Պատասխան.՝ Ամեն ինչ կարող է անել, երժշտությունը դա մի մեծ արխիվ է, որ է դարեր շաուրունակ  փակ է, Երգեր կան, իրենց խոսքերով կարող են սրտեր կոտրել, սրտեր սոսինձել, հույս տան, քաջություն պարգևեն, և ի հարկե վերջում, սեր առաջացնեն, անձամբ երաժշուտությունը ինձ կարող փոխակերպել, դեպի լավը, երաժշտությանը ես միշտ կարող եմ սրտաբաց ընդունել, ես չէմ փորձում երևակայել, ես փորձում եմ ներկայացնել երժշտությանը և ինձ, լավ սկսեմ գրոհել, Երաժշտություն և Էրիկ, ճիշտ է այն ձեզ ոչ մի բան չի ասում, բայց ինձ ասում է, որ երաժշտությունը կարող է Էրիկի-հոգին բացել, նա կարող է ինձ շուր տալ 180 աստիճանով, կա երաժշտություն, որ արթնացնում է գթասրտությունս, կա որ վախ է առաջացնում դե դա կլասսիկ երաժշտությունն է: Երաժշտությունը ինձ ենթարկում է փոփոխությունների, դա լինում տարբեր ոճերի երաժշտություն լսելուց, երաժշտությունը ինձ առույգացնում է, ինձ համար կապ չունի երգողը, երգիչ է թե երգչուհի: Ես ցանկանում լինեն հատուկ երաժշտական խմբեր, որոնք ուենան իրենց համայնքները: Ես սիրում եմ լսել կլասսիկ, պոպ, պոպ-ռոկ ոճի երաժշտություն: Ես նաև շատ եմ  սիրում   հայրենասիրական երգեր, երբ ես լսում եմ իմ ազգային երգերը ուզում եմ այսպես վազելով գնալ բանակ, տանեն սահման ինձ և ես անձվիրաբար կռվեմ: (Ու իրանց դշ դշ անեմ :)

No comments:

Post a Comment