Wednesday, April 24, 2013

Իմ պապերի ծննդավայրը

Իմ պապերը ապրում էին հեռվե հեռու, ուղիղ ու լայն  ճամփերուն վրա: Մայրիկի հայրական կողմը, Գյումրիյից է, իսկ մայրական կողմը սպիտակից, ուրեմն սզբից ասեմ,  որ իմ մայրական
տատիկի կողմը ապրել օսմանյան թուքիայում, բայց 1915 ջարդերի պատճառով մի մասը գաղթել է, իսկ մյուս մասը, ետ է քաշվել, եղել այնպսի դեպքեր, որ իմ պաերը ոսկիներ են տվել, որպսիզի  ազատեն իրենց սիրելիներին, բայց խոսեմ մի փոքր մասնագիտություններից: Օրինակ իմ մորեղբայրը նա իրավաբան փաստաբան է: Կամ օրինակ ֆիզիկոս, բայց նախնիներում նրանք եղել են հողագործեր կամ շինարարներ: Սպիտակի մարդիկ շատ աշխատասեր են և շատ կատակասեր: Բայց նաև դրա հետ նրանք շատ քաջ են: Գյումրեցիներ բարեկամներից մասին կարող եմ նույն ասել, ուղղակի նրանք ավելի պնդակազմ են, ես հպարտ եմ, որ ունեմ այդպիսի պապեր, որովհետև կան նրանք, և ես կարող եմ նրանցով հպարտանալ:

No comments:

Post a Comment