Monday, April 22, 2013

Ջելսոմինո 5-րդ գլուխ


  • 1)Համաձա՞յն ես այն մտքի հետ, որ շատ սուտ ասելուց մարդն ինքն էլ է սկսում հավատալ դրան. ինչպե՞ս: 
  • Պատասխան.՝ Ես կարծում եմ, որ դա կախված է մարդուց, կամ նրա ստից, եթե սուտը այնպիսին է լինում, որ կարող է մարդուն շոկի մեջ գցել ուրեմն, կարող է: 

  • 2)Կարո՞ղ ես Կաղլիկ- Կատվի նման բնութագրել մարդուն իր սանրվածքից, մազերի ձևից. փորձիր: Ըստ քո երևակայության՝ ինչ է պատմում թագավորի ճաղատ գլուխը տիրոջ մասին:
  • Պատասխամ.՝  Սանրվածքները շատ քիչ բան կարող են ասել մարդու մասին, բայց ես կփորձեմ մի փոքր մեկնաբանել: Օրինակ.՝ Երբ մարդու մազեր երկար են և հետ են սանրած այդ մարդուց կարելի է եզրակացություն կազմել, որ այդ մարդը կամ արվեստագետ է կամ էլ ցինիկ թափառաշրջիկ: Կամ էլ օրինակ.՝ երբ, որ մադու մազերը ցիցված են ուրեմն նա իրենց երևակայում է կամ ծրագրավորող է: Թագավորի ճաղատ գլուխը պատմում է նրա մասին, որ նա շատ փորձությունների միջով է անցել: 
  • 3)Նա ամաչելու բան չուներ. շատ էլ թե բոլոր մազերը թափվել էին: Գրեթե բոլոր կարգին մարդկանց մազերը, մի որոշակի հասակի հասնելիս, թափվում են: Բայց Ջակոմոնն այդպիսին չէր: Նա չէր կարողանում իր գլուխն առանց բուսականության տեսնել: - Ինչպիսի՞ն էր Ջակոմոն (մարդու ո՞ր տեսակը): 
  • Պատասխան.՝ Ջակոմոն պատկանում էր այն մարդկանց դասին, որ ցույց չէն տալիս, որ իրենք իրենցով հպարտանում են, բայց հոգու խորքում նրանք  իրենց լավ են զգում: Նա նաև մի վատ կողմ ունի, որ միշտ ուզուոմ է, որ իր ուզածով լինի և մադրիկ իր ուզածով շարժվեն խոսեն : 

  • 4)Ինչպես ես հասկանում կատվի «ձեռքը քոր գալ» արտահայտությունը: Կպատմե՞ս, թե «ձեռքդ քոր գալուց» ինչ ես արել մի անգամ: 
  • Պատասխան.՝ Ես մտածում եմ, որ այդ խոսքը նշանակում է, որ ջանս քոս է ընկել, կամ ուզում է գործ անել, կամ ինչ որ մի բանով զբաղվել: Մի անգամ ձեռքս շատ էր քոր գալիս, և երբ իմ ձեռքը քոր էր գալիս ես սիրում էի խաղալ դանակի հետ, կամ խաղաքարտի սուր մասի, դե պատմեմ լսեք ես ձեռքս քորեցի, ձգացի որ քոր է գալսի, էլի քորեցի գնացի դանակի մոտ դանակը սովորական դրած էր ես սկսեցի նրա հետ խաղալ, մի մատս մի փոքրս վնասեցի, հետո խաղաքարտը վերցրեցի, և արագ շփեցի մատիս հետ: Հետաքրքիր այն էր, որ դանակի սուր կողմը չկարողացավ կտրել մատս քանց սովորական խաղաքարտը, ես շատ զարմացա, այնքանեի զարմացել, որ նույնիսկ չէի էլ տեսել, որ արյուն է գալիս, դե դա խրատ եղավ ինձ համար, բայց ես մեկ է սիրում եմ դանակի հետ խաղալ:

No comments:

Post a Comment