Thursday, April 25, 2013

Ջելսոմինո 5-րդ գլուխ


  • Խաբեբաների աշխարհում ամենափոքրիկ ճշմարտությունն էլ ավելի շատ աղմուկ է հանում, քան ատոմային ռումբի պայթյունը: - Ինչու՞ է այդպես: 
ՊատասխաՆ.՝ Ինձ թվում է, որովհետև դա կատարվել է թագավորի հետ, և դա իսկապես ծիծաղելի է: Նաև բոլորի մոտել այդպես, է եթե ինչ, որ մի լուր տարածվում մարդկանց մոտ և այդ ամեն ինչ կապված է հանրահայտ մարդու հետ ուրեմն այն ամպայման մեծ արձագանք է ունենում: 
  • Գտեք թագավորին վերաբերող այնպիսի տողեր (բառակապակցություններ, նախադասություններ), որոնք բացահայտում են նրան և որպես մարդ, և որպես թագավոր: Մեկնաբանեք դրանք: 
Պատասխան.՝ Այստեղ երևում է, որ արքան օգտվում, ժողովրդի ուրախանալուց, և փորձում է նրանց ավելի ուրախացնել, կամ օգտագործել:
Պատասխան.՝ Կաղղլիկ կատվի ձեռքը այսպես ասած կամ կվերջանանար կամ նրան կբռնեի ռետինով կջնջեին կամ էլ նա փախչելով կանցկացներ իր ամբողջ  կյանքը: Դե կկգանեցնեի ես նրան, որով; հետև չի կարելի աննդմեջ նշել, որ Ջակոմոնը ճաղատ է, ուղղակի պետք  է, պահել մի տեղ այդ գաղտնիքը
  • Երբևէ դու վտանգե՞լ ես քեզ՝ հանուն ընդհանուրի: Պատմիր:  
Պատասխան.՝ Ես իմ կյանքը չէմ վտանգել հանուն բոլորի, ես մտածում եմ, որ ես դրա համար շատ փոքր եմ, և չէմ կարող վտանգել ինձ ընդանհուրի համար: 

No comments:

Post a Comment