Sunday, April 21, 2013

Ջելսոմինո 4-րդ գլուխ

  • 1) Համեմատիր քո քաղաքը Թարս քաղաքի հետ. ի՞նչ նմանություններ ու տարբերություններ կան:
  • Պատասխան.՝ Իմ քաղաքի և թարս քաղաքի միջև մի փոքր նմանություն կա և շատ տարբերություն, սկսեմ նմանություններից մեր  քաղաքում համարյա թե բոլորը սիրում են սուտ խոսել, դա առաջինը, իսկ երկրորդը, որ մեր քաղաքի ինչ որ ծայրամասում ես լինում նայում ես պատերին կամ նկարած է լինում կամ ինչ որ անգլերենով բառեր:  Եվ ամենա վերջին նմանությունը դա է, որ բոլորը միշտ իրենց գործը կիսատ են թողնում, իսկ տարբերությունները այնքան շատ են, որ կարելի էր նույնիսկ չգրել: 
  • 2) Գտիր ռեֆորմ բառի բացատրությունը. ինչ բառային (նաև՝ արժեքային) ռեֆորմ ես նկատում քո քաղաքում: 
  • Պատասխան.՝ ես իմ քաղաքում ռեֆորմը նկատել եմ, շատ տարներ առաջ կաին  հանցագործություններ, որոնց համար մարդկանց մահապատժում էին մինչ ցմահ, իսկ հիմահ երեևի մեկ-երկու տարի: 
  • 3) Պատմիր՝ ինչպե՞ս են ապրում ծույլերը քո քաղաքում:  

  • 4) Ձուկ, թե՞ թռչուն՝ կարևոր չէ. քո քաղաքի ի՞նչ օրենքների վրա կուզենայիր թքած ունենալ: 
  • Պատասխան.՝ եթե դա իմ քաղաքի օրենքն ուրեմն ես չէմ կարող ասել, որ թքած ունեմ նրա վրա միայն կարող եմ ասել,  որ օրենք ես չէմ հավանում: Միայն կուզենաի, որ մեր քաղաքի աղբամանները ավելի կոկիկ լինեին համեմատելով ուրիշ երկրների քաղաքի աղբամաների հետ մեր աղբամաններ թափելու են 

No comments:

Post a Comment