Sunday, March 3, 2013

Թարգմանություն




Իմ կինը ոստիկանուհի է: Նա շատ է աշխատում:Նա հաճախակի է գիշերները աշխատում: Երեկոյան նա գնում է աշխատանհքի, իսկ առավոտյան նա գալիս տուն քնելու: Օրվա ընդացքում նա քնում է երեկոյան նախաճաշում, գիշերը նորից գնում է աշխատանհքի: Դա ոչ միայն  դժվար աշխատանհք է այլ նաև վտանգավոր: Բոլոր Խուլիգանները և հանցագործները ճանաչում են իմ կնոջը: Նա շատ լավ ոստիկանուհի է դրա համար նրան չէն սիրում: Ես Փաստաբան եմ, ես արդնանում եմ առավոտյան նածաճաշում եմ, գնում եմ աշխատանհքի: Երբեմն ես տեսնում եմ իմ կնոջը աշխատանհքի ժամանակ: Դա լինում է հազվադեպ: Վերջի վերջո բոլոր խուլիգանները և հանցագործները ճանաչում են ինձ : Ես լավ փաստաբան եմ  դրա համար ինձ սիրում են խուլիգանները և հանցագործները: Ես լավ եմ նրանց պաշտպանում, որովհետև դա իմ աշխատանհքն է: Ես պարտավոր եմ նրանց պաշտպանել, Բայց ես նրանց չէմ սիրում: Որովհետև նրանք չէն սիրում իմ կնոջը: Իսկ ես շատ եմ սիրում: Հիմա դուք հասկանում եք ինչ դժվար կյանք է իմ կյանքը 

No comments:

Post a Comment