Saturday, March 9, 2013

Մայրիկ


За день до своего рождения ребёнок спросил у Бога:
 — Я не знаю, зачем я иду в этот мир. Что я должен буду делать?
 Бог ответил:
 — Я подарю тебе ангела, который всегда будет рядом с тобой. Он всё тебе объяснит.
Ребенок спросил:
 — Но как я пойму его, ведь я не знаю его язык?
Бог ответил: 
 — Ангел будет учить тебя своему языку. Он будет охранять тебя от всех бед.
Ребенок спросил:
 — Как и когда я должен вернуться к тебе?
Бог ответил:
 — Твой ангел скажет тебе всё.
 Ребенок спросил:
 — А как зовут моего ангела?
Бог ответил:
 — Неважно как его зовут, у него много имён. Ты будешь называть его 0«Мама».  
Մի օր առաջ իր ծննդյան օրվանից երեխան հարցրեց Աստծուն
- Ես չգիտեմ , թե ինչու եմ գնում  այդ աշխարհ: Ի՞նչ պետք է ես անեմ
Աստվածը պատասխանեց
- Բայց ինչպե՞ս ես պետք է հասկանամ նրան , Չէ որ ես չգիտեմ նրա լեզուն  
Աստվածը պատասխանեց
-Հրեշտակը քեզ  կսովորեցնի քեզ իր լեզուն: Նա քեզ կպաշտպանի բոլոր դժբախտություններից :
Երեխան հարցրեց 
-Երբ և ի՞նչպես  ես պետք է վերադառնամ քո մո՞տ
Աստված պատասխանեց
-Քո հրեշտակը կասի քեզ 
Երեխան հարցրեց
-Ի՞սկ ինչպես է իմ հրեշտակի անունը
Աստված պատասխանեց  
-Կարևոր չէ թե ինչպես է նրա անունը, նա շատ անուններ ունի: Դու նրան կանվանես Մամա  

No comments:

Post a Comment