Wednesday, May 14, 2014

Մայիսյան Հավաք 3-րդ օր

Այսօր մայիսյան հավաքի երորդ օրն, և այդ իսկ պատճառով ես և իմ դասընկեր Էդուարդի հետ գնացինք գեղարվեստի ավագ դպրոց, այսօր նաև գեղարվեստի ավագ-դպրոցի նկարների ցուցահանդեսն էր: Ցուցահանդեսին ներկա էին գեղարվեստի ավագ և կրտսեր-դպրոցի սովորողներ, ուսուցիչները(ուհիները), միջին դպրոցի տնօրեն՝Մարիետ Սիմոնյանը և Տիար Բլեյանը և մի շարք այլ մարդիկ որոնց ես այդքան էլ լավ չեմ ճանաչում : Ցուցահանդեսը իրոք շատ լավն էր, իսկ նկարների մասին ուղղակի խոսք չէր կարող գնալ, ամեն մի նկարը նայելուց ես հասկանում էի թե մեր դպրոցը ինչպիսի հնարավորություներ է տալիս, որ ամեն աշակերտ կարող է ցուցադրել իր լավ կողմերը, այդ ընթացքում փոքրիկ ծիծաղելու համար ցույց տվեցի գեղարվեստի ավագ-դպրոցի աշակերտները: ամեն նկարը մի խորիմաստ արտահայտություն լիներ, որ կարելի էր նայել ու մի բան հասկանալ, ճիշտ է ես իմ ուսումը չեմ շարունակելու գեղարվեստի դպրոցում, բայց կարող եմ վստահ ասել, որ բոլոր հարմարությունները կան որպեսզի լինես քեզ հարմար և քեզ դուր եկած մասնագիտությամբ մասնագետ 









No comments:

Post a Comment