Saturday, May 10, 2014

Նկարը այդքան էլ խորիմաստ չէ, որովհետև մենք տեսնում ենք, մարդու ով փրկում է ինչ որ մի ծաղկի, բայց եթե նայեք մի փոքր ավելի խորը կհասկանանք, որ մարդը իր սեփական կյանքը վտանգելով փրկում է մի փոքր թռչնակի, կամ ծաղկի, այս կյանքում ոչ ոք ոչ մեկի համար առանց շահի ոչ մի բան  չեն անում, ես վստահ եմ կյանքում այսպիսի դեպքերում մարդիկ չեն փրկի, բայց ամեն էակ  այսպիսի վատ բախտի արժանի չէ, մեզ հետ ամեն վարկյան կարող է այսպիսի դեպք պատահել ուղղակի տարբեր տեղերում և տարբեր իրավիճակներում:  Հետո այս քայլի համար պետք է խիզախություն ունենալ, գիտեք մարդիկ ինչու չեն մահանում, այսպիսի դեպքերի ժամանակ, որովհետև նրանք փրկում են էակի կամ մի մարդու կյանքը: Ով է մահացել այսպիսի դեպքերի ժամանա՞կ համարյա ոչ ոք, քանի որ  կյանք փրկել դա մեղք չէ: Բայց երբ նայում եք նկարին չեք մտածում ինչու է այդ տղամարդը փրկում այդ ծաղկի կյանքը, երևի այդ ծաղիկը միակ ծաղիկն է որ իրեն թթվածին է տալիս, եթե այդպես է ուրեմն  առաջ է գալիս շահամոլությունը, դու  օգնում ես ապրելու հարցում, իսկ ես խնամում եմ քեզ, իսկ եթե այս ծաղիկներից միլիոնավոր լիներ, նա չէր փրկի կյանքը   ծաղկի որովհետև միլիոնավոր ծաղիկներ կան և թեկուզ էլ եթե այդ ծաղիկները ճզմվեն միևնույն է նա ապրելու է : 

No comments:

Post a Comment