Thursday, May 2, 2013

Ջելսոմինո 8-րդ գլուխ

Ի՞նչ ես կարծում, ինչ է պակասում քեզ՝ կյանքդ իրականացած երազանք դարձնելու համար (նյութական բաներից չխոսել):

Պատասխան.՝ ինձ թվում, որ չէ, որովհետև ես ունեմ ընտանիք, որը ինձ սիրում է, և շատ ընկերներ՞

Քո կարծիքով, վա՞տ է, երբ ինչ-որ բան չափից շատ է. ինչու՞:

Պատասխան.՝  Ի հարկե այո, որովհետև եթե
ինչ-որ բան չափից շատ, ուրեմն դա ավելորդություն:

Ինչու՞ գույները չէին օգնում նկարչին աշխատանքները գեղեցկացնելու հարցում:

Պատասխան.՝ Ընդանհրապես գույնը միշտ ծառայել, որպես դիզայն, գույները,գունազարդում են, բայց նրանք ճիշտ չէն կարող ներկայացնել նկար, նրա տեսակը: Դրա համար էլ
գույները չէին օգնում նկարչին:

Նկատե՞լ ես՝ քո քաղաքում է՞լ են այլանդակ ստեղծագործություններով փող աշխատում. ինչպե՞ս, օրինակներ կարո՞ղ ես բերել:

Պատասխան.՝ Այո, որովհետև իմ քաղաքում   գերակշռում  այլանդակ ստեղծագործություններով փող աշխատելը: Օրինակ.՝ մարդիկ կարող են գողանալ մտքերը և օգտագործեն իրենց անունով, զբաղվեն ինքնախաբեությամբ:

No comments:

Post a Comment