Wednesday, May 1, 2013

Ջելսոմինո 7-րդ գլուխ


  • 1.Կատուները որոշել են շան նման հաչել և, իհարկե, այդ նրանց քիչ է հաջողվում. չէ՞ որ նրանք դրա համար չեն ծնվել: – 1.Բացատրիր այս մտքի իմաստը. արդյո՞ք սա մարդկանց էլ է վերաբերում, համաձա՞յն ես Մորաքույր Եգիպտացորենի հետ. ինչու՞: 2.Գտե՞լ ես արդյոք այն, թե ինչի համար ես ծնվել:

  • Պատասխան.՝ Կատունները չէն կարող լինել շների պես, նրանք չունեն այդ կենդանական բնազդը: Մարդկանց այնքանով է վերբարվում, որ մարդը չի կարող փոխարինել մյուսին, չէ որ մարդիկ լինում են տարատեսակ և չես կարող նրանց բոլորին դու հասկանալ: Գտել եմ, բայց համոզված չեմ, որ ճիշտ եմ գտել, ես ծնվել եմ, որպիսզի սովորեմ աշխատեմ և պետությանս ծառայեմ: 

  • 2.Անունը կարևոր բան է, և նրա հետ չի կարելի խաղալ: – Ինչքանո՞վ է անունը կարևոր քեզ համար, ինչպե՞ս ես վարվում նրա հետ:

  • Պատասխան.՝Անունը շատ կարևոր բան է մարդու կյանքում,անունով են մարդիկ իրար ճանաչում, եթե մարդկային կամ առարկային անունները չլինեին մարդիկ չէին կարողանա ճիշտ ապրել: Իմ համար իմ անունը այնքանով է կարևոր, որ եթե իմ անունը չլիներ Էրիկ ապա իմ գնահատականները ուրիշները կստանաին, ես ինքս իմ անվան հետ լավ եմ վարվում:

  • 3.Մեկնաբանիր ամենակրտսեր և ամենաավագ կատուների արձագանքը Կաղլիկ-Կատվի մլավոցին:

  • Պատասխան.՝ Կրտսեր ավելի էր հավատում կաղլիկ կատուն քանց ավագ, չնայած նրան, կրտսեր մի փոքր վատ էր մլավում :


  • 4.Երբ կատուները կտրեն հաչոցը, կկտրվի այնժամ արքայի պոչը: – Ինչի՞
  •  մասին է խոսքը, համաձա՞յն ես դրա հետ, ինչու՞:
Պատասխան.՝Այսնիքն երբ կկտրվի սուտ խոսել այդ ժամանակ կխոսեմ արդեն նորմալ, առանց սուտ խոսելու:

No comments:

Post a Comment