Tuesday, April 9, 2013

Երազանքներս

Իմ երազանքները մեծ, փոքր, միջին չափերի են լինwumմ, իմ երազանքները բազմազան են, նրանք սիրում են միմյանց, որովհետև նրանք իմ երեզանքներն են, հավանաբար բոլորի մոտ միշտ այսպէս է լինում, Երբ դուք երազում եք ունենալ մի իր դուք ջանք չէք խնայում, որ այդ իրը ունենաք, բայց հենց ունենում եք չգիտեք ինչ եք զգում արդեն իրը կա ուրեմն վերջ այդ պահին պետք է անցնի ձեր ուղեղով մի մեծ տառերով շնորհակալություն, որովհետև չէ որ մեր ծնողներն տատիկ, պապիկներն, են մեր երազանքի կատարողները: Երազանքը կարող է փոխել մարդուն, մադիկ իրենց կյանքի 30-40% երազելով են անցկացնում, մենք մեր փոքր հասակից երազում ենք: Նաև ասեմ կան մարդիկ, որ առանց երազելու իրենց կյանքը չէն պատկերացնում, երազում երազում ես, կյանքում երրազում ես, նույնիսկ ամենա լավ և վատ պահերին դու էլի երազում ես: Երազանքներն են մարդուն աշխատեցնում, երազանքներն են մարդուն հասցնում հաջողություների: Երազել վատ բան չէ ուղղակի պէտք է երազել լավ ու բարի բաների մասին:

No comments:

Post a Comment